logo
  • ROMANTICKÉ POKOJE
  • SLUŽBY
  • SPECIÁLNÍ NABÍDKY
  • RESTAURACE
  • SVATBY
  • KONFERENCE & EVENTY
  • AKTIVITY
  • GALERIE
  • DÁRKOVÉ POUKAZY
  • KARIÉRA
  • KONTAKT
contact
+420 606 020 093
mlyn@hhotels.cz
  • cz
  •  / 
  • en
Cookies
created by virtual-zoom s.r.o. ®
logo
Rezervujte

MENU

Dotazy

FAQ

Od kolika hodin se mohu ubytovat v hotelu - příjezd?

Standardní doba příjezdu do hotelu je od 15:00 v den příjezdu. Přijedete-li však dříve, své auto můžete zaparkovat v areálu hotelu a od 12:00 je Vám k dispozici hotelová restaurace 

Do kolika hodin musím opustit pokoj – odjezd?

Standardní doba opuštění hotelové pokoje je do 10:00 v den odjezdu. Případný pozdější odjezd je nutno předem konzultovat s recepcí hotelu.

Můžu si v hotelu uschovat zavazadla, pokud dorazím dříve, nebo chci odjet později?

Je nám líto, ale úschovna zavazadel není k dispozici na hotelu.

Nabízí hotel zajištění transferu na letiště?

Ano, na vyžádání můžeme pro Vás objednat taxi.

Mohu si rezervovat parkovací místo?

Parkování pro hotelové hosty poskytujeme zdarma. Není nutná rezervace. Nabízíme také nabíjecí stanici pro elektromobily za poplatek 150 CZK.

Jak se dostanu do Zooparku Karlštejn?

Zoopark Karlštejn se nachází na příjezdové cestě k hotelu. Od hotelu do Zooparku dojdete za 5 minut pěší chůzí.

Jak se dostanu na Hrad Karlštejn?

K cestě na hrad Karlštejn můžete využít kočár z hlavního parkoviště pod hradem. Pěší turistikou z hotelu přibližně 35minut.

Je snídaně součástí ceny pokoje?

Ano, snídaně je již zahrnuta v ceně ubytování.

Jaké jsou otvírací hodiny recepce?

Recepce je Vám k dispozici od 8 hod do 22 hod.

Je v hotelu/na pokojích Wi-Fi?

Celý areál hotelu včetně všech pokojů je pokryt vysokorychlostním Wi-Fi internetovým připojením. Tato služba je zdarma. Heslo k Wi-Fi síti obdržíte na recepci hotelu nebo v informačních deskách na pokoji.

Jsou v hotelu přípustná domácí zvířata?

Bohužel z důvodu zajištění vysokého standardu služeb a čistoty na pokojích není pobyt s domácími mazlíčky v residenci povolen.

Máte k dispozici posilovnu?

Ano, klienti mohou využít při pobytu na hotelu posilovnu zdarma.

Máte k dispozici wellness centrum?

Ano, v hotelu je k dispozici privátní wellness s finskou saunou, Whirlpool a posilovnou. Nutná rezervace, využití za poplatek.

Je na hotelu restaurace?

Ano, na hotelu se nachází stylová restaurace s výběrem specialit ze sladkovodních ryb s širokou nabídkou kvalitních vín. 

Můžete zařídit květiny nebo narozeninový dort?

Ano, dle Vašeho požadavku Vám jsme tuto službu za poplatek schopni zajistit po předchozí rezervaci přes recepci hotelu: mlyn@hhotels.cz.

  • FAQ
  • ⋅
  • BLOG
  • ⋅
  • GDPR
  • ⋅
  • KARIÉRA
  • ⋅
  • Firemní přihlášení
  • ⋅